h

h
@biitab
çünkü ben zamanın kulu değilim ben Allah’ın kuluyum
Umudu üzüp, vazgeçtik.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiç günahım yok diyenin kim bilir ne çok günahı var. Bir kez gönül yıktın ise o kıldığın namaz değil. Ben kaç gönül yıktım acaba, üzerimde ne kadar kul hakkı var?
Ben asık suratlı biri değilim ama cıvıklıktan hiç hazzetmem.
Ben inanmış, iman etmişim arkadaş. Cenab-ı Hakk’ın izni olmaksızın yeryüzünde bir yaprak dahi kıpırdayamaz.
Herkes aklından geçeni söyler, o kalbine doğanı.