h

h
@biitab
çünkü ben zamanın kulu değilim ben Allah’ın kuluyum
Yeniden yola çıkmalı dedik Sıfır noktasından
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayata dönünce hayatta ne güzel şeyler olduğunu hatırladık.
Gülmekle ağlamanın arasına sıkışırdık.
…insanoğlu bu, hacı da olsa, hoca da olsa mayası değişmez.
Kâbe’nin etrafını yüksek otellerle çevirmişler, oteller Kâbe’ye tepeden bakıyor insanın içi yanıyor.