h

h
@biitab
çünkü ben zamanın kulu değilim ben Allah’ın kuluyum
وَاَنَّهُ هُوَ اَضْحَكَ وَاَبْكٰىۙ ﴿﴾ وَاَنَّهُ هُوَ اَمَاتَ وَاَحْيَاۙ {Güldüren de O’dur, ağlatan da. Öldüren de O’dur, yaşatan da.} |necm,43-44
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
…işte tam o anda, yüreği kulağına fısıldadı: “Ağlayacağın yere iyi dikkat et; çünkü ben oradayım ve hazinen de ordadır.”
‘Bir kere olan bir daha asla tekrarlamaz. Amma velakin iki kere olan mutlaka üçüncü defa da olacaktır.’
“Umutsuzluğa teslim olma,” dedi Simyacı alabildiğine tuhaf, yumuşak bir sesle. “Yoksa, yüreğinle konuşmana engel olur.”
Her mutlu insanın, içinde Tanrı’yı taşıyan insan olduğunu söyledi.