bazen sıkıcı sandığınız, ağır bir dilin kullanıldığı ve kitabı bırakma hissinin hemen kıyısındaki duygu düşüncelerin tam ortasında okuduğunuz küçük bir paragrafla, gülmekten gözlerinizden yaşlar boşalabilir... hala okumadıysanız sadece bu duyguyu tatmak için dahi okuyun derim :)