Bilal Y.

Bilal Y.
@bilalykitap
Univ.
Gaziantep
Mersin
16 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
10/10
·245 syf.··
Beğendi
·
2020 16. kitabı
bazen sıkıcı sandığınız, ağır bir dilin kullanıldığı ve kitabı bırakma hissinin hemen kıyısındaki duygu düşüncelerin tam ortasında okuduğunuz küçük bir paragrafla, gülmekten gözlerinizden yaşlar boşalabilir... hala okumadıysanız sadece bu duyguyu tatmak için dahi okuyun derim :)
Efrâsiyâb'ın Hikâyeleriİhsan Oktay Anar · İletişim Yayınevi · 20246,9bin okunma
Bilal Y.
ben de o tadı aldım, tabii 40-50. sayfadan sonra :) ama genel anlamda sevdim