Acının her türlüsünü tattım, yüzümden tebessümü eksik etmedim. Sen de gitmeyi seçtin, Ben bunu kutlamayı borç bildim, Kalbim sana söz verdim, Değerini bilmeyene seni vermeyeceğim.
Şiir
Meğer kalbim, adını koyamadığım bir gurbetteymiş; yurdumu senin omzuna yaslanınca bildim. Beyza
1000Kitap

Beyza

@rummani
·
Çok yakında
Meğer senin göğsünde soluklanmakmış vuslat.. Beyza
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendimi bildim bileli kalbimde yuva yapmış korkunç ... Bir degersizlik hissiyle yaşamaya çalışıyorum . Anne olmak içimde ki bu karanlığı bir nebze olsun kapatır diye düşünüyordum ama olmadı ve değersiz hissetmekten çok yoruldum. Eksik hissetmekten çok yoruldum, fazla hissetmekten.ÇOk yoruldum... Ne bileyim maskeli depresyonumdan yoruldum. Sürekli gülmeye çalışıp içimin ağlamasından ve bunu gizlemeye çalışmaktan çok yoruldum . O kadar yoruldum ki ...
Hiç bir şey bilmediğimden herkesi bildim kendim gibi.
• CHARLES BUKOWSKI VE YALNIZLIK •
Alman asıllı Amerikalı yazar Bukowski, kirli gerçekçilik edebi akımının temsilcisi, kendini tanımanın ve bir birey olarak gelişmenin aracı olarak yalnızlığın sadık savunucularındandır. İşte yazarın bu konuyla ilgili bize bıraktığı bazı alıntılar: “Ben insanlardan nefret etmiyorum, sadece etrafımda olmadıklarında kendimi daha iyi hissediyorum.” “Yalnız olmamak amacıyla herhangi biriyle yetinmek... Eğer mutsuzluğu kelimelerle açıklamak zorunda kalsaydım, onu böyle ifade ederdim.” “Yalnızlık ve insanlar arasındaki doğru dengeyi korumayı bilmek, tımarhaneye düşmemek için anahtar budur, taktik budur.” “Yalnızlıktan keyif alırım. Asla kalabalığı özlemeyeceğim.” “Yalnız olmayı tercih ederdim. Küçük bir barda tek başına oturup içki ve sigara içmek hoştu. Her zaman kendime eşlik etmeyi bildim.”
Suretin çok, aslın bir. Ben aslı olmayanın benzerini neyleyeyim?
Bir suretin gölgesinde kaybolmak istemediğim için, senin izini taşıyan herkesi yabancı bildim. Ben bir benzerine değil, bizzat sana tutulmuştum; bu yüzden senin gölgeni bile kabul etmedim