Bugün diyorum ki umarım zamanla yanlışlar doğru olur ya da ben yanlışı doğru görüp kabul etmeyi başarırım. Aksi halde yanlışla yaşamak yanlışın yerine doğru nasıldı, neydi diye düşünmek yıpratıcı. Yıpranıyorum sessizce, yıpranıyorum derin üzüntüyle, yıpranıyorum bütün dünyaya olan isyanımla.
Yalnızca kendinin bileceği, en berbat zaaflarını biliyorlar senin. Seni bir sembole kurban ettiler, sen de onları kendi sırtında iktidara taşıyorsun. Efendilerin, senin tarafından yükseltildiler, senin tarafından beslendiler, maskelerini indirmiş olsalar bile.