Dostoyevski ile tanışmaya bu kitap ile başlamadığıma çok sevindim. Suç ve Ceza, Karamazov Kardeşler ile bu kitabın yazarının aynı kişi olmasına inanamadım. Biraz amatörlük eseri olduğunu düşünüyorum. Akıp gitmedi kitap yani. Hikayeler hep tekrara düştü. Fransız romanlarındaki gibi bazı olayların çok abartı, uzadıya anlatılması beni aşırı sıktı. Tabi yine okumak isteyen okuyabilir ama Dostoyevski'den okuyacağınız ilk kitap olmamasını tavsiye ederim. Belki de diğer romanlarından çok etkilendiğim için bu biraz hafif gelmiş olabilir. En iyisi siz okuyup karar verin.