Kitap bitince öyle güzel bir rüyadan uyandığımı hissettim ki. Kitap tam anlamıyla baştan sona bir rüya. Alt metni inanılmaz dolu. Roman içinde hikaye, hikaye içinde masal. Başı, sonu o kadar güzel bağlanmış o kadar güzel kurgulanmış ki tadı damağımda kaldı. Tek bir an bile sıkılmadım. Her kitabı açtığımda Firuz ve Ayvaz ile harika bir yolculuğa çıktım. Her an, her yerde okumak istedim. Yazar okucuyularına çok güzel notlar bırakmış. İyiki sizi tanıdım. İlk tanıştığımız kitap, kesinlikle son olmayacak. Kaan Murat Yanık
"Dünya var olduğu günden beri böyle. Tabiatımızda öldürme isteği var. Öleceğini bildiği halde yaşayan tek canlı insandır. Bunu bile bile çalan, çırpan, zulmeden yakıp yıkan da."