📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okurken sürekli neden ben daha önce Leyla Erbil okumadım dedim . Okumamış olmam benim ayıbım. Yazarla bu kitapla tanıştım ve kitabı çok sevdim . Umarım tüm kitaplarını en yakın zamanda okurum.
Bir günde okudum ancak kitabın konusunun içine girmek çok zor konu dağınıktı. Yazarın hangi bakış acısından anlattığını anlamak zaman zaman konudan kopmama neden oldu . Çok beğendiğimi söyleyeceğim bir kitap olmadı .