Bilge ✦₊˚.༄

Yat Ve Uyu!..
"Yine senin hayalini gördüm bu akşam... Hançeremden alev gibi çıktı bu çığlık: -Git istemem!.. Git istemem!.. Çık odamdan çık!.. Ah!.. Ne dedim?. Hayır gitme.. Hayır gitme... Gel!.. Ben git dedim, dedim ama sen işitme... Gel!.. Sensin beni en onulmaz yerimden vuran, Fakat sensin yine boş ömrü dolduran... Bu çılgının senden başka muini var mı?.. Gitme... Beni senden başka kimse anlar mı?.. Gözlerimi sen ki başka bir ufka açtın... Nerdesin ya?.. Nerdesin ya?.. Ah neden kaçtın?.. Yapyalnızım... Etrafımda yok senden bir iz... Odam sessiz... Dışarlarda yağan kar sessiz... Bu geceler dayanılır gibi değil ki... Ey şimdi bu satırları okuyan bil ki: Istıraplar yüz katlı kış gecelerinde... Fakat kızgın yanardağlar çıksa bağrımda, Senin için ben her derde katlanırım da Derim : 'Bu gecelerin ızdırabiyle, Ben ağlasam, harap olsam, çıldırsam bile; Sen ateşli vücudunla ısınan rahat, Yatağında bir rahibe saffetiyle yat... Yat ve uyu!.. Bu tatlı kış gecelerinde...' "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Öyle Günler Gördüm Ki...
"Sen benim sevgilimsin, sevsen de, sevmesen de, Aradığım yerlere benzeyiş buldum sende."
Hapishane Şarkısı -1
"Kimseye soramadığım, Doyunca saramadığım, Görmesem duramadığım Nazlı yârimden ayrıldım."
Melankoli
"Ne bir dost, ne bir sevgili, Dünyadan uzak bir deli... Beni sarar melânkoli: Kafamın içersi ölür."