Sevdiklerinizin kıymetini bilin, sevin sevilin, çünkü bir gün aniden ayrılacaksınız onlardan.
"Arkamdan konuşacak kadar karaktersiz, yüzüme tek kelime edemeyecek kadar da zavallisiniz. İnsan, yüzüne söyleyemediğini arkasından konuşuyorsa bu cesaret değil; karakter eksikliği ve acizliğin göstergesidir. Çünkü cesur insanlar düşüncelerini saklamaz, doğrularını kişinin yüzüne karşı ifade eder. Korkak olanlar ise arkadan konuşmayı seçer; dedikodunun, imaların ve fısıltıların arkasına saklanır. Yüzüme söyleyemeyip arkamdan konuşuyorsanız, bilin ki sorun bende değil, sizin cesaretinizdedir. Bir insanın değeri, başkalarının yokluğunda söyledikleriyle değil, yüzlerine karşı gösterebildiği dürüstlükle ölçülür. Benim arkamdan konuşmak size güç katmaz, sadece karakterinizi ortaya koyar. Çünkü haklı olanın sesi açıktır, dürüst olanın sözü nettir. Arkadan konuşanlar ise kendi korkularının ve yetersizliklerinin gölgesinde yaşamaya devam ederler. Siz konuşmaya devam edin; ben insanların arkasından değil, yüzüne bakarak konuşabilenlerden olmaya devam edeceğim."
Duygu ve Düşünce
Reklam
Kendisi dikenli yollardan geçerken ayağına batan dikenleri aldırmadan çevresine ışık olan insanların değerini bilin Ne diyordu Mevlana selam olsun göğsünde dev bir kor taşıdığı halde çevresine zemzem olana
özelleşen, kutlamalara doyulamayan, onlarca reklam yapılan günlerin bazı insanlar üzerindeki acıtıcı etkisini hep görmezden geliyorsunuz.. tek bir güne sığdırmayın; hâlâ yanınızdayken kıymetini bilin, sarılın, öpün ve varlığına şükredin ✨
Rahman ve Rahim olan Allah'ın adıyla.
"Şunu da bilin ki, Âlemlerin Rabbi Allah dilemedikçe, siz hiçbir şey dileyemezsiniz." (Tekvir Suresi, 29)
1000Kitap
Hayatı Romantize Etmek
Bu dünya da yaşayıpta hayatı romantize etmenin bir mantığı yoktur. Hayatın iki yönü vardır; insanın kendi düşüncesindeki hayatı yani bir düş olan hayat, bir de gerçek yaşadığımız hayat yani reel hayat. Bu hayatı romantize etmeye çalışıyorsak bilin ki çok fazla düş kuruyoruz ve yaşadığımız dünya bu düşlerden çok uzakta. Hayatın bir gerçekliği vardır; Acı, hüzün ve gözyaşı... İnsan ne kadar kendi dünyasında aklında veya kalbinde yaşıyorsa yaşasın o reel Hayatın tokadını mutlaka yiyecektir. Düşlediğimiz hayatın bu bu dünyaya ait olmadığını o zaman bir kez daha anlamış olacağız... Hayatı romantize etmenin mantığı yoktur ancak hayatı güzelleştirebiliriz. Tabiki iyiliklerle....!!! Fatih ZEYREK
Hayata Dair
Reklam
Reklam