Bu yaşıma kadar mevcudiyetinden bile haberim olmayan bir insanın vücudu birdenbire benim için nasıl bir ihtiyaç olabilirdi?
Fakat bu hep böyle değil midir? Birçok şeylere ihtiyacımızı ancak onları görüp tanıdıktan sonra keşfetmez miyiz ki...
Nasıl öyle aptalcasına kör olmuş, ve benim ümit ettiğim şeylerin başka birisi tarafından çoktan alındığını görmemiştim!
Bana gösterdiği anlayışın, şevkatin, sevginin yakında başka bir adama kavuşmanın verdiği sevincin bir neticesi olduğunu nasıl anlamamıştım!…