Özge

Bu dünyada karşılıksız hayır işlemediğini öğrendim de onun için sordum.
Sayfa 71·Kitabı okudu
Reklam
Zaten, bir felakete sükun ve itidalle tahammül edenlerin manzarası,o felaket için ağlayıp çırpınanlarin manzarasından çok daha korkunç ve ezicidir.
Edebiyat

Özge

, bir kitap okudu
Puan vermedi·256 syf.·
Beğendi
·
30 saatte okudu
·
2021 25. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,1bin okunma
Hâlbuki ne şeytanı azizim,ne şeytanı?Bu bizim gururumuzun , salakliğimizin uydurması... İçimizdeki şeytan pek de kurnazca olmayan bir kaçamak yolu... İçimizde şeytan yok... İçimizde aciz var...İradesizlik ,bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey var: hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var..
Edebiyat
Unutmayın ki, dünyada en korkunç şey, ümidini kaybetmektir.
Edebiyat