Hâlbuki ne şeytanı azizim,ne şeytanı?Bu bizim gururumuzun , salakliğimizin uydurması... İçimizdeki şeytan pek de kurnazca olmayan bir kaçamak yolu... İçimizde şeytan yok... İçimizde aciz var...İradesizlik ,bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey var: hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var..