Öyle bir ruzigar ki,
Kendi gitti,
İsmi bile kalmadı yadigâr.
Yalnız şu beyit kaldı,
Kahve ocağında, el yazısıyla:
"Ölüm Allah'ın emri,
"Ayrılık olmasaydı."
muhteşem şiirlerinin çıkmasına sebep olan Leyla Erbil'e yazdığı duygu dolu mektuplardan oluşan bir kitap. Kara sevda tanımının en muhteşem örneği. Birbirlerine kavuşamasalarda birbirinden muhteşem şiirlerin ortaya çıkmasına vesile olan bu iki şirin insana bir şiir sever olarak minnettarım