ོbipatiska

ོbipatiska
@bipatiska
Öğretmen
17 okur puanı
Aralık 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
… öyle mutlu görünüyorlar ki onlara değil, bu işi onlar gibi yapamadığınız için kendinize kızgınsınız. Oldu mu hiç? Yoksa bu labirentte kalan bir tek ben miyim?
Sayfa 59·Kitabı okudu
Reklam

ོbipatiska

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
2025 20. kitabı
Sabahattin Ali
8.4/10 · 31,5bin okunma
Bana en felaketli günlerimde kitaplarım arkadaş olmuştu.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Dışarıdan bu kadar renkli görünmüyordu ev. Belki diğer evlerin avluları da böyledir. İnsanın içi dışı bir mi ki evler öyle olsun.
Sayfa 12·Kitabı okudu