sema

sema
@biravare
sevgili dost, merhameti gördün mü?
Resûlullah (s.a.v) şöyle buyurmuştur: "Selâmet içinde kalmak isteyen, sükûttan ayrılmasın"
Sayfa 19·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu karmakarışık, kararsız misafirhanelerden başka ve kurb-u şâhânede bir diyâr-ı saâdet vardır, biz de ona namzediz...
Sayfa 28·Kitabı okudu
Hangi şeye dikkat etsen şehâdet eder ki, bu fânîden sonra bir bâki var...
Sayfa 25·Kitabı okudu
İyi dikkat et ki, o sebatsız menzillerde, o devamsız meydanlarda, o bekâsız meşherlerde ne kadar bâhir bir hikmetin intizâmâtı, ne derece zâhir bir inâyetin işârâtı, ne mertebe âlî bir adâletin emârâtı, ne derece vâsi' bir merhametin semerâtı görünüyor. Basîretsiz olmayan herkes yakînen anlar ki, Onun hikmetinden daha ekmel bir hikmet ve inâyetinden daha ecmel bir inâyet ve merhametinden daha eşmel bir merhamet ve adâletinden daha ecell bir adâlet olamaz ve tasavvur edilemez.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Bize görünmeyen o Padişah'ın çok büyük mu'cizeleri vardır.
Sayfa 21·Kitabı okudu