Kitap hakkında ilk olarak şunu söylemek isterim ki beni bir sinir krizinden ötekine taşımakta pek becerikliydi.Harcanan o kadar çok karakter vardı ki ilk başta kitabı ağzım açık okumaktan kendimi alamadım.Masumane tarihi bir aşka tanık olacağım düşüncesiyle başladığım bu roman kesinlikle beklediğim gibi değil hatta “Masum”kelimesini kullandığıma pişman edecek türdendi.Kitaba asla kötü demiyorum ama tatlı bir tarihi aşk okumak istiyorsanız kitabın size göre olduğunu pek sanmıyorum.Kitabın içi nefret,kin,hor görme ve kendini beğenmişlikle dolu.Bazı yerleri okurken kimsenin olmadığı bir dağa çıkıp bağırma isteği uyandırıyor insanda.Kitap hakkında düşündüklerim ve hissettiklerim bu kadarla sınırlı değil ama sözcüklere ancak bu kadarını dökebildim... Her neyse okuyacaklara bol sabır diliyorum.