funda

funda
@bircuvalincir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşamanın ne demek olduğunu bile bilmiyoruz, yaşamak nedir, yaşamak neye denir? Bizi kitaplarla baş başa bırakırsanız şaşkına döner sersemleriz. Neye katılsak, neye tutunsak, neyi sevip neden nefret etsek, neye saygı duyup neyi hor görsek bilemeyiz. İnsan olmaktan, kendimize has birer vücut ve kana sahip olmaktan bunalıyoruz. Bundan utanıyoruz, bunu ayıp sayıyoruz ve imkânsız bir genellemeye uymaya çabalıyoruz. Hepimiz ölü doğmuşuz, nesillerdir yaşamayan babaların çocuklarıyız ve bu, gün geçtikçe daha çok işimize geliyor. Artık alışmaya başlıyoruz. Yakında, bir şekilde fikirlerden doğmaya başlayacağız. Bu kadarı yeter, artık "Yeraltından" bir şey yazmak istemiyorum.
Sayfa 126
1000k
Fakat sen ne zaman özgürsün? Vazgeçtiğin şeyi bir düşün. Kendini ne uğruna köleye çeviriyorsun?
Sayfa 98
Düşünce

funda

, bir kitabı okumaya başladı
William Golding
7.7/10 · 97,5bin okunma