birealist

birealist
@birealist_
Ben üç şey biliyorum; dinlemekle dört kılana anlatacağım.
Ben zaten o ilk acıyla ölmediğimde çok gücenmiştim hayata. İnsan olmuştum ilk o zaman.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Senin kelimelerin hiç ağrıdı mı?

birealist

, bir kitap okudu
Puan vermedi·79 syf.·
2020 26. kitabı
Yaşar Kemal
7.4/10 · 18bin okunma
- İnsanlık öldü mü? dedim – Yok, dedi, ölmedi, ölmedi ama bir yerlerde sıkıştı kaldı herhalde.
İşte kuşlar da gitti. -Giderler, aldırma.