birealist

birealist
@birealist_
Ben üç şey biliyorum; dinlemekle dört kılana anlatacağım.
Okumak, iki ruh arasında aşıkane bir mülakattır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Karanlık iyidir, kir tutar İnsanın hainliği, Yaralarını kabullenmediği için Yaraları sevmek lazım Karanlığı da Karanlık iyidir, kir tutar Acıysa insanı tok ...
Şiir
Kitapçıya veya Sahafa girdiğinde, okumayı istediğin kitapların çokluğunu görüp, "Okunması gereken kitaplara ömür yetmeyecek hissi..."
Bugün daha az acı çekiyorum, demek ki sizi daha az seviyorum.
Geceye ay düşer, aklıma gözlerin. Bu nasıl özlemek.