📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İlk kez kalın bir kitabı bu kadar kısa bir zamanda bitirdim Nuriye Çeleğe'nin iffet-i kalp kitabından sonra okuduğum ikinci eseriydi. Kitap okurken insanı düşündürüyor hem hacer validemizn yerine hem sare validemizin yerine koyuyorsunuz kendinizi onların vermiş oldukları kulluk sınavlarını düşünüp ben olsam başarır mıydım? diyorsunuz zaten başardıkları için onların hayatlarını bugün gıpta ile okuyup hayatlarımıza rehber ediniyoruz biiznillah. Kesinlikle tavsiye ettiğim muazzam bir eser..
Kalp sırrına erenler neler yapar bilir misin?
Susarlar.
Kızmazlar.
Küsmezler.
Kırmazlar.
Kırılmazlar.
Her şeyde bir güzellik bulurlar.
Hiçbir şeyi insandan bilmez, her şeyi Rabb'inden bilirler.