“İnsanlar bir şeyleri sevmek zorundadır. Benim sevecek daha değerli bir şeyim olmadığı için küçük bir korkuluğa benzeyen bu eski ve solgun oyuncağı severek avunuyordum.”
- Bu pis dünyadan bıktım...
- Dünyaya neden pis diyorsun?
- Pis ya! Senin gibi serseriler benim gibi zavallı yaşlıları ezecek ve hiçbir yasa beni senden koruyamayacak...
“gerçi dünyadaki bütün işler değersiz, başkaları istiyor diye kendi tutkusunu, kendi gereksinimini dikkate almadan, para, onur ve başka işler uğruna kendini yiyip bitiren insan her zaman budalanın biridir.”