Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan, rahat yaşamanın yollarını aramayı alışkanlık haline getirmiş ulusların, önce onurlarını, sonra özgürlüklerini ve daha sonra geleceklerini kaybetmeleri kaçınılmazdır.
Mustafa Kemal Atatürk
Havayı teneffüs etmekte eşitlik yok. Her şeyden vergi alınan bu alemde hala havaya vergi konulmamış olmasına ne dersin? Bundan daha acayip bir şey olur mu?