Elif

"Çünkü sen varsın benim yanımda ve..." "Ben varım senin yanında. Biz ikimiz hep birbirimizin yanındayız, işte böylece bizi düşünen biri var bu dünyada."
Sayfa 123·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Insan yanında biri olmazsa delirir. Kim olduğu hiç önemli değildir. Yeter ki yanında olsun." Ağlamaya başladı. "Sana bir şey diyeyim mi? Insan çok uzun süre yalnız kaldı mı hastalanır, yalnızlıktan hastalanır."
İnsanın yüreğinin iyi olması için akla ihtiyacı yoktur.
Sayfa 51·Kitabı okudu
''Biz onlara benzemeyiz. Niye mi? Çünkü, çünkü yanımda sen varsın, beni kollarsın, senin için de ben varım. Niyesi bu işte...''
Sayfa 20·Kitabı okudu

Elif

, bir kitabı yarım bıraktı
136 syf.
Victor Hugo
8/10 · 152,7bin okunma