📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Çünkü sen varsın benim yanımda ve..."
"Ben varım senin yanında. Biz ikimiz hep birbirimizin yanındayız, işte böylece bizi düşünen biri var bu dünyada."
"Insan yanında biri olmazsa delirir. Kim olduğu hiç önemli değildir. Yeter ki yanında olsun." Ağlamaya başladı. "Sana bir şey diyeyim mi? Insan çok uzun süre yalnız kaldı mı hastalanır, yalnızlıktan hastalanır."