aşi

aşi
@birkisey
herkes herkesle dostmuş gibi
Ben bu hikayede en çok köylüye kızdım. Hepsi bir olup, içinden ettikleri ah vahları sözde ağanın yüzüne söyleseydi, karşı çıkabilselerdi, ne eşkiya kalırdı ne ölü ne leş. İçimde sadece çok büyük bir küslükle kaldım. Vah ince Memed, vah!
Duygu ve Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gözler, gerçekten de, kalbin aynasıymış. Güneşi uyandıralım!
1000Kitap

aşi

, bir kitap okudu
Puan vermedi·183 syf.·
2024 2. kitabı
José Mauro de Vasconcelos
8.8/10 · 275,6bin okunma
Kuyruğunu kovalayan kedi gibi dönen duran düşüncelerimin sakinleşip, çıkış yolu bulması için yazılmış bir sayfa ile karşılaştım. Sayfa 72.
Alıntı
Daha da büyük olan bir başkasından söz etmek istiyorum. Yüreğimizde doğan güneşten. Umutlarımızın güneşinden. Düşlerimizi uyandırmak için göğsümüzü de uyandırdığımız güneşten.
Sayfa 72 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı