aşi

aşi
@birkisey
herkes herkesle dostmuş gibi
"Hayır, nereye gidebilirim ki? Hiçbir yere gidemem artık. Kendini kandırmaya gerek yok," diye hüzünlendi köpek burnunu çekerek. "Alıştım bir kere. Ben bey köpeğiyim. Entelektüel bir varlığım. En mükemmel hayatın tadına baktım bir kere. Nedir ki özgürlük? Duman, serap, kurgu...
Sayfa 53·Kitabı okudu
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kafalarda!
Şurası kesin ki: Eğer ameliyat yapmak yerine her akşam dairemde koroyla birlikte şarkı söylemeye başlarsam, yıkım gelir, beni bulur! Eğer tuvalete gittiğimde, ifademi bağışlayın, klozetin yan tarafına işersem, üstelik Zina ve Darya Petrovna da aynısını yaparsa tuvalette yıkım ortaya çıkar. Bundan hareketle, yıkım klozette değil, kafalardadır!
Sayfa 41·Kitabı okudu
Alıntı
Bir gün boş vaktim olursa insan beynini araştıracağım ve tüm bu sosyal kargaşanın sayıklamadan ibaret olduğunu ispat edeceğim…
Sayfa 39·Kitabı okudu
Alıntı
"Kendinizde benim yerime cevap verme hakkını bulmanızın hesabını sormamı engelleyen tek şey size olan sonsuz saygımdır."
Sayfa 49 - Türkiye İş Bankası - Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Size ulaşan her nimet Allah'tandır. (Nahl 16/53) Şükrederseniz elbette size nimetimi arttırırım. (İbrahim 14/7)
Sayfa 32 - Semerkant
Alıntı