aşi

aşi
@birkisey
herkes herkesle dostmuş gibi
Kendi doğamı yadırgıyorum. Bambaşka bir ses ve vurguyla sorardı: sence bu olağan mı? Bir bütünlük arıyorum çünkü kendimi darmadağınık hissediyorum, dağılarak yok olacakmışım gibi hissediyorum. Peki sence bu olağan mı?
Sayfa 18 - İletişim·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kışın koleksiyonuna
Kapımı yeni bir dünyaya aralıyorum. Ben de artık kitaplara sığınıyorum. Barış Bıçakçı
1000Kitap

aşi

, bir kitap okudu
Puan vermedi·275 syf.·
Beğendi
·
9 günde okudu
·
2024 4. kitabı
José Mauro de Vasconcelos
8.1/10 · 42,9bin okunma

aşi

, bir kitap okudu
Puan vermedi·438 syf.·
5 günde okudu
·
2024 3. kitabı
Yaşar Kemal
9.2/10 · 74,4bin okunma