15 yaşında ölmüş 25 yaşında gömmüşler..
Sadece çocukken güler insan, diğerleri palavra. Çünkü insan büyüdükçe komikliklere değil, acılara gülmeyi öğrenir aslında.
Ömrümün kaç baharını benden aldığını biliyor musun?Hiçbir şey bilmiyorsun sen,adil bir insan değilsin sen,çünkü ancak darbe yiyen bilir onun ne olduğunu,darbeyi vuran değil,sadece acı çeken bilir acının ne olduğunu.Kibrin yalnızca suçluları cezalandırmayı biliyor,oysa sensin en büyük suçlu,çünkü ben öfkeliyken aldım insanların canını, tutkumun esiriyken işledim cinayet,oysa sen soğukkanlılıkla alıyorsun hayatımı benden,ellerinin yaratmadığı,dehşetini hiç bilmediğin bir ölçüye dayanarak.Adaletin basamaklarından in aşağıya ey Yargıç,yaşayan insanların hayatını bitirme sözlerindeki ölümle!
Elimi bırakma demiştim.Oysa oysa sen tutulan elini göstere göstere bana gülümsedin.Evet kıskanıyorum dedim seni ve sen bile bile sessiz kalmama izin verdin.Tebrik ederim. Tek dalımdın, koparıp atıverdin..Ağlamak için gözlerim yetersiz kaldı AFFET ... Çok zormuş hıçkırıklarını kimse duymasın diye SESSİZCE AĞLAMAK..Zormuş kırmayayım diye seninle konuşamazken ben. Onun senin hıçkırıklarını kimse duymasın diye eliyle boğması .....Ve bunu gören tek kişinin senin sevdiğin olması...