Tülay

Ev Neresidir?
9/10
·504 syf.··
Beğendi
·
2026 20. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 11 Mart 2026 12:01
Nermin Yıldırım bu kitabında Seher karakteri ile acılarımızın derinliğini, çocukluk hüzünlerimizin yetişkin bizin elinden tutuşunu, bir yer yurt edinme ihtiyacımızı bir yolculuk hikayesi gibi anlatmış. Dünyanın sonuna ölmek için giderken yolda kendini bulma ya da acının derinleşip içimize işlemesine izin vermenin hikayesi. Yolda Ogo ve şıralı Şerbet'e eşlik ederken Nermin Yıldırım bizi geçmişe götürerek Seher'in psikoloğu Çiğdem ile seanslarında bir koltukta bize ayırıyor sanki. Okurken sizde o mekanlarda bulunup tıpkı Seher gibi onun hayatına uzaktan bakıyormuşsunuz gibi. Sanırım bu yüzden Nermin Yıldırım'ın kalemini bu kadar seviyorum, psikoloji ile ilgili olanların daha anlamlı çıkarımlar yapacağını düşünüyorum. Zira bir çok farklı vakaya tanıklık edebilir okur. Herkesin kalbinin bir köşesinde ayrı yer edinen, ait olmanın, dostluğun, anneliğin, vicdanın herşeyden ziyade insan olmanın çok güzel bir kurgu ile harmanlanması... Teşekkürler Nermin Yıldırım.
Alıntı
EvNermin Yıldırım · Everest Yayınları · 20256,8bin okunma
Reklam

Tülay

, bir kitap okudu
9/10
·504 syf.··
Beğendi
·
9 günde okudu
·
Okunma: 11 Mart 2026 12:01
·
2026 20. kitabı
Nermin Yıldırım
8.4/10 · 6,8bin okunma

Tülay

, bir kitap okudu
10/10
·64 syf.·
Beğendi
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 10 Mart 2026 20:32
·
2026 19. kitabı
Samed Behrengi
8.5/10 · 36,8bin okunma
Bazı yalanlara bazen ihtiyacı olur insanın. Bazı yalanlara daima
Sayfa 321·Kitabı okudu
Ne çok gürültü var, ne meşakkatli şey taşıması insanın kendi kendini.
Sayfa 241·Kitabı okudu
Reklam