Lise son sınıfta okumuştum.
Herkesin niyet ettiği ama bitiremediği popüler ama belki de anlaşılamayan bir kitap.
Bitirebildiğim için övündüm tabii ama anlayabildiğim için övünebilir miyim?
O kadar çok Selim bir gün karşıma çıksa diye hayal ettim ki. Ne söylerdim Selim'e, nasıl intihardan vazgeçirirdim?
Oğuz Atay çıksa karşıma ne diyeceğim çok iyi biliyorum ama... Selim'i öldürdüğün için senden nefret ediyorum.