Son zamanlarda bu kitabı çok görüyordum,senin de gördüğüne eminim :) özellikle gerilim okumayı sevenlerin mutlaka gördüğünü düşünüyorum. Çok da sevilen bir kitap ki ben de büyük bir heyecanla okudum gerçekten temposu hiç düşmüyor,ne oldu ne oldu deyip duruyorsunuz okurkentabi aklinizda da bir senaryo,ya da sonuna dair bir tahmin olusuyor. İşte sonunda o aklınızdaki çıkmazsa tam ters köşe oluyorsunuz. Benim tahminim çıktığı için ters köşe olmadım ama sonuna çok şaşırdım ,tam ters köşe oldum diye çok yorum okudum onu da belirteyim. Bir de bu kitap tek başına gerilim değil asla, psikolojik yanı da var onu da söylemeliyim. Kitapla birlikte ben de çocukluğumu,ebeveynlerimi ya da kendi ebeveynligimi düşündüm ,kendimi anlatıcının yerine koydum. Yani gerçekten övgüleri hakeden bir kitap olduğunu düşünüyorum. Tavsiyemdir arkadaşlarım Arkakapak da bırakıp yorumumu bitiriyorum:)
.
#arkakapak
Başarılı ressam Alicia Berenson, kocası Gabriel onun için ediselenmesin, iyi olduğunu görsün diye bir günlük tutuyordu. Bu çok sevdiği adan,ondan sebep mutsuz olmamaliydi.
Alicia Berenson,otuz üç yaşında kocasını suratına beş kez ateş ederek öldürdü. Sonrasında tek kelime bile konuşmadı.
Adli psikoterapist Theo Faber, yıllardır kimsenin başaramadığını başarıp Alicia'yi konusturabileceginden emin.
Ama olur da başarırsa , gerçeği duymak isteyecek mi?
.
.
.
Kitapla kalın