Selam:)
Polisye gerilimde zirvedeki yazarlardan malum Grange yine çok çok iyiydi kitap,,temposu hiç düşmedi okuyamadigim her an aklımdaydı ,,başta iki farklı komiser iki farklı olay gelişiyordu tam olaylar karışacak gibi olurken bir noktada birleşti tabikii ve gerçekten müthiş bir final ,, filmi de varmış izlemek istiyorum gerçekten güzeldir diye umuyorum filmi de ,,tavsiyemdir :))