Uzunca bir süre aktif kullanamayacağım.
The world we knew,
Won't come back
The time we've lost,
Can't get it back
The life we had,
Won't be ours again...
#39608303
dislipidemi dersinde Mona Lisa tablosunu inceliyoruz, göz kapağının orada ksantoma varmış, elinde de tendinoz ksantomayla uyumlu kabarıklık varmış. Bu yüzden erken yaşta ölmesinin sebebinin familyal hiperkolestrolomi olabileceğini tartıştık.
Tıp fakültesi pişmanlıktır arkadaşlar.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
dislipidemi dersinde Mona Lisa tablosunu inceliyoruz, göz kapağının orada ksantoma varmış, elinde de tendinoz ksantomayla uyumlu kabarıklık varmış. Bu yüzden erken yaşta ölmesinin sebebinin familyal hiperkolestrolomi olabileceğini tartıştık.
Tıp fakültesi pişmanlıktır arkadaşlar.
Şu aralar sanırım en çok önüme çıkan ileti başlığı bu.
"Burası insanların kitap okuyup fikir alışverişi yaptığı bir ortam."
"Aptal aptal iletiler paylaşmayın."
"Ne boş insanlarsınız ya, saçma sapan iletilerde ne buluyorsunuz anlamıyorum."
"1000 kitap bozdu eskiden böyle değildi."
Şimdi arkadaşlar, şunu bir netleştirelim: İnsanların saygı çerçevesi içerisinde her şeyi yapmaya hakkı var. İleti paylaşamaz istemiyorum diyorsun, anasayfaya girse iletiye tıklayarak paylaşabiliyor? Saçma sapan söz yazmasın diyorsun da onu yapma imkanı da var. Önüme sürekli uyduruk ileti geliyor diyerek yakınan insan sayısı çok. Bakın bundan tam 3 yıl önce, bazı önerileri sürekli sundum; ancak en yaygın ağzımda olanları söyleyeyim size:
1) Günlük takip etme sınırı gelsin. Yani bir okur mesela 1 gün içerisinde 30'dan fazla okuru takip edemesin.
2) İletilerde sadece yorum ve paylaşma seçeneği olsun.
Şimdi bunlar gerçekleşsin veya gerçekleşmesin inanın gram umrumda değil. Ben muhattap olduğum insanlara şunu söylemek istiyorum:
1 hafta önce siteye gelmişsin, günde 2000 kişiyi takip ediyorsun, çoğunun sayfasını bile açıp bakmamışsın, sırf takipçin artsın diye sonra kenara çekilip "Bu site bozdu ya, eskiden böyle değildi." diye ağlıyorsun. Ne bekliyorsun? Her takip ettiğin insan ileri düzey nitelikli bir okur mu olacak? Hayır. Aksine, bu sitede gerçek hayatta aradığı özgüveni bulamayıp burada insanları takip edip yüksek beğeni alarak kendi bir şey sanan insanla dolu ve çoğu senin gibi saçma sapan iletiler paylaşıyor. Şimdi burada bir duralım, çözüm çok basit biliyor musun? Bak yemin olsun, kişiyi sessize aldığında veya engel attığında onun iletilerini göremiyorsun. Çok ciddi diyorum, biraz deneyin bence.
Diğer yandan, burası o sitesi değil bu sitesi değil. Arkadaşlar 1 günde insanlar arasında
Şu aralar sanırım en çok önüme çıkan ileti başlığı bu.
"Burası insanların kitap okuyup fikir alışverişi yaptığı bir ortam."
"Aptal aptal iletiler paylaşmayın."
"Ne boş insanlarsınız ya, saçma sapan iletilerde ne buluyorsunuz anlamıyorum."
"1000 kitap bozdu eskiden böyle değildi."
Şimdi arkadaşlar, şunu bir netleştirelim: İnsanların saygı çerçevesi içerisinde her şeyi yapmaya hakkı var. İleti paylaşamaz istemiyorum diyorsun, anasayfaya girse iletiye tıklayarak paylaşabiliyor? Saçma sapan söz yazmasın diyorsun da onu yapma imkanı da var. Önüme sürekli uyduruk ileti geliyor diyerek yakınan insan sayısı çok. Bakın bundan tam 3 yıl önce, bazı önerileri sürekli sundum; ancak en yaygın ağzımda olanları söyleyeyim size:
1) Günlük takip etme sınırı gelsin. Yani bir okur mesela 1 gün içerisinde 30'dan fazla okuru takip edemesin.
2) İletilerde sadece yorum ve paylaşma seçeneği olsun.
Şimdi bunlar gerçekleşsin veya gerçekleşmesin inanın gram umrumda değil. Ben muhattap olduğum insanlara şunu söylemek istiyorum:
1 hafta önce siteye gelmişsin, günde 2000 kişiyi takip ediyorsun, çoğunun sayfasını bile açıp bakmamışsın, sırf takipçin artsın diye sonra kenara çekilip "Bu site bozdu ya, eskiden böyle değildi." diye ağlıyorsun. Ne bekliyorsun? Her takip ettiğin insan ileri düzey nitelikli bir okur mu olacak? Hayır. Aksine, bu sitede gerçek hayatta aradığı özgüveni bulamayıp burada insanları takip edip yüksek beğeni alarak kendi bir şey sanan insanla dolu ve çoğu senin gibi saçma sapan iletiler paylaşıyor. Şimdi burada bir duralım, çözüm çok basit biliyor musun? Bak yemin olsun, kişiyi sessize aldığında veya engel attığında onun iletilerini göremiyorsun. Çok ciddi diyorum, biraz deneyin bence.
Diğer yandan, burası o sitesi değil bu sitesi değil. Arkadaşlar 1 günde insanlar arasında