yesiltaskbra

Ama bildiğim ve emin olduğum tek bir şey var. O da insan denen acımasız canlının doğadaki güzel olan her şeye nefreti. Ben böyle büyük bir vahşet görmedim biliyor musun? Sırf güzel gözüktüğü için bir çiçeği çok rahat koparabiliyor insan. Onu kopararak onu öldürmüş olma fikri o kadar uzaktır ki ona. Umrunda bile değildir.
Sayfa 167·Kitabı okudu