İstediği, aradığı, özlediği insanlarla ancak kitaplarda tanışabilmiş birinin edebiyata sığınması şaşırtıcı değil elbette.
instagram.com/mai.atelierr?ig...
İnsan bir şeye bağlandı mı, şartlanıyor. Bazı haklarından vazgeçiyor kendi iradesiyle...Bunun iki sakıncası var. Biri: baskıya korkudan boyun eğmişsin gibi görünmek... İkincisi daha kötü... Baskı rejiminden çıkar sağlayan rezillerle, namussuzlarla aynı safta görünmek.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!