Bir psikiyatristin travma dolu geçmişine bir anda dönmesi ,paranoyalarını gerçek sanması , füg halinde olup yaptığı hiç birşeyi hatırlamaması anlatılan bir hikaye . Konu olarak güzel evet ama o kadar kopuk ki olaylar birbirinden , tam diyorsun evet bunu yapan şu adam bir bakıyorsun o değil ama neden o olmadığı ya da onun neden şüpheli durumda olduğu unutuluyor sanki . Çok tezatlıklar ve kopukluklar gördüm. Olaylar tam bağlanamamış. Gerçeğe hızlıca gidelim derken saçma durumlar da ortaya çıkmış . Polisiye olduğu için çabucak sıkılmadan okursunuz, ama aahhh müthişti diyeceğiniz bir bütünlük yok kitapta