Birsen

Birsen
@birsendy
Öğretmen
Yükseklisans
Sivas
İstanbul
99 okur puanı
Ağustos 2018 tarihinde katıldı
Puan vermedi·63 syf.··
2020 207. kitabı
İnternette, yeni nesil kitap çıkaran çocukların kaleminde o kadar çok aforizma gördüm ki kafkanın bu kitabını okuduğumu unutmuşum bile . Güzeldi fakat ben aforzima tarzı şeyleri sevmiyorum . Olay örgüsü lazım, biraz kafamı verebilmem lazım kitaba . Bence moda yazarlar diye her kitabı alıp okumamalı
Edebiyat
AforizmalarFranz Kafka · Altıkırkbeş Yayınları · 199834,5bin okunma
Reklam

Birsen

, bir kitap okudu
Puan vermedi·63 syf.··
2020 207. kitabı
Franz Kafka
7.3/10 · 34,5bin okunma
Puan vermedi·416 syf.··
2020 205. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 20 Haziran 2020 10:07
Bir psikiyatristin travma dolu geçmişine bir anda dönmesi ,paranoyalarını gerçek sanması , füg halinde olup yaptığı hiç birşeyi hatırlamaması anlatılan bir hikaye . Konu olarak güzel evet ama o kadar kopuk ki olaylar birbirinden , tam diyorsun evet bunu yapan şu adam bir bakıyorsun o değil ama neden o olmadığı ya da onun neden şüpheli durumda olduğu unutuluyor sanki . Çok tezatlıklar ve kopukluklar gördüm. Olaylar tam bağlanamamış. Gerçeğe hızlıca gidelim derken saçma durumlar da ortaya çıkmış . Polisiye olduğu için çabucak sıkılmadan okursunuz, ama aahhh müthişti diyeceğiniz bir bütünlük yok kitapta
1000Kitap
PsikiyatristWulf Dorn · Pegasus Yayınları · 201611,5bin okunma
1/10
·592 syf.··
2020 206. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 22 Haziran 2020 19:10
Sanırım bütün seriyi okuduğum İÇİN sıkıldım açıkçası . Diğerlerini önce okuduğum İÇİN duygunun hikayesinden duyguyla Sedat’ın vıcık vıcık dünyasından gına geldi . Zaten Ali Bekir duygu kitaplarında hepsini bitirmiştim. Açıkçası bir tek Cihan farklı bir hikayeydi alacaksanız bir duygu kitabını bir de Cihan I alın derim . Geri kalan hepsi aynı. Ben severek heyecanla okumadım. İyiki bitti dedim. O yüzden seriyi benim gibi tamamen almanızı ve okumanızı tavsiye etmiyorum hiç farklı birşey yok çünkü . Bekir’de duygu Sedat Ali hepsinin hikayesi var Ali’de öyle Sedat’ta aynı. Corona günlerinde ağır kitaplar okuyamam diye almıştım boşuna almışım
SedatIşıl Parlakyıldız (Işılca) · İndigo Kitap · 2016721 okunma