Yarım bırakmamak için kendimi zorlamam gerekti. Çok beğeni alan bir kitap hatta nobelli ama sevemedim ve okurken çok sıkıldım. Kitabın başında soy ağacı olduğu halde bir isim kargaşasıyla baş etmek durumunda kalıyorsunuz ve ne yazık ki çabanıza değmiyor.
Bitirdiğimde bile elimden bırakmak istemedim. Kesinlikle tekrar okuyacağım. İnsanlığımızı ve yaşadığımız çirkin döngüyü sorgulamamı sağlayan deli düşüncelerle kala kalmıştım bittiğinde