Kitabı gerçekten çok beğendim. Sohbetleri okumak dinlemekten daha etkili geldi bana. Bahsedilen olumsuzlukları çoğu zaman hayatımda görüyorum, bahsedilen güzellikleri uygulamak için de çaba sarfediyorum. En önemlisi de okudukça yaşamın farkına vardıran bir kitap. Modernliğin, topluma ve çağa ayak uydurma çabamızın aslında şahsiyet eksikliğinden kaynaklandığını idrak etmeme vesile oldu.
Olur-olmaz, siyah-beyaz. Oysa akıl bu değil, bilim bu değil; ama zihinlerde öyle bir temel kabul var ki sadece siyah ya da beyaz görüyor, arada hiç gri yok.