Olur-olmaz, siyah-beyaz. Oysa akıl bu değil, bilim bu değil; ama zihinlerde öyle bir temel kabul var ki sadece siyah ya da beyaz görüyor, arada hiç gri yok.
"Öyle anlar var ki, bize ebediyeti hissettiriyor. Sevgi anlarında bunu hissediyoruz. Aslına o sevgi anlarında, büyük bir bütünün parçası olduğumuzu hissedebiliyoruz."
Senin oradan göçün, bir yeni ayrılıkmış gibi koyuyor bana. Oysa ha orada, ha daha ötelerde olmuşsun. Bunun bir ayrı niteliği olmamalı, ayrılık ayrılıktır işte. Gel gör ki değil öyle. Koyuyor, eziyor, bir hal ediyor.