Demek ki insan bir şeyin yanlış olduğunu bilirse, doğruyu bulabiliyor. Asıl tehlikeli olan, bir doğru bir yanlış olanlar. Tutarsız doğruluk, tutarlı bir yanlıştan daha tehlikeli demek ki! En azından izleyenler için.
Önemli bir konu daha var. İnsan gerçekten sahip olduğu ve yer-leşmiş karakter özelliklerinin ve huyunun çok farkında olmuyor. Bu yüzden hakkında konuşmuyor. Derin su, sessiz akıyor yani. Ama ödünç karakterler veya devremülk tadındaki huylar sürekli kendinden bahsettirmek istiyor.