Selamu aleyküm dostlar;
Fatih Duman'ın kitapları ben de hep ayrı bir yerde olmuştur. Ene kitabı ile tanımıştım ve kitaplığımın incisi hâlâ odur. Ve tabi sonrasında okudupum biz Fatih Duman karilerinin de dediği gibi üç harfli serisi de beni çok etkiledi. Büyük zatları böylesine şairane ve edebi yazabilmek bence büyük yetenek.
Kitaptan bahsedecek olursam; tam bir abi dost buluşması, karşılıklı oturmuş çay eşliğinde ve soba çıtırtısında sohbet ediyor hissiyatı veren bir dertleşme silsilesi gibi. Okurken ben de buna dertleniyorum dediğim yerler oldu ve o kadar akıcı o kadar dinginleştirici idi ki bir nefes almak hissi ile okuyup bitti bile. Ve evet bazılark susarak da konuşur, yazarak da susar. Fatih Duman işte onlardan. Kalemi hep var olsun. Fatih Duman