Kapanmış bir yarayı derinleştirecek muâlecelerde bulunmanın kimseye bir faydası yoktu. Önemli olan, huzursuzluğa sebebiyet veren hususların farkına varmak ve bir daha aynı yoldan yürümemekti.
Batı'nın planları ve münafıklardan oluşan ayak takımları, dışı rahmet içi azap dolu bir sloganla geldiler ki bu slogan "Kadının Özgürlüğü" idi. Onların amacı özgürlük değil tam aksine köleleştirmek ve hapsetmekti.