Şevval

Şevval
@bisevval
İnsanlara çok değer veririz,zira israf haramdır
Fizyoterapist
Lisans
54 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
''İnsanlar, (sadece) 'İman ettik' diyerek, sınanmadan bırakılacaklarını mı sandılar?'' Ankebut, 2
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
En sevdiğinin sırtını dönmesi ne demek ben bilirim. O yüzden bir tebessümün kalbimde açtırdığı çiçekleri siz göremezsiniz.
Bazen seni yanımda bulmayı o kadar istiyorum ki.. İnsanın senin her kötülüğüne rağmen omzuna başını koyma arzusu bitmiyor bir türlü. Başımı okşar mısın, iter misin o ikilemi bile boşveriyorum. Diyorum ki, gelse de soluklansam...
Ayrılık diye bir şey yok. Bu bizim yalanımız. Sevmek var aslında, özlemek var, beklemek var… Şimdi nerdesin, ne yapıyorsun? Güneş çoktan doğdu. Uyanmış olmalısın. Saçlarını tararken beni hatırladın değil mi? Öyleyse ayrılmadık. Sadece özlemliyiz ve bekliyoruz…
Ah Maria, niçin seninle bir pencere kenarında oturup konuşamıyoruz? Niçin rüzgarlı sonbahar akşamlarında, sessizce yan yana yürüyerek ruhlarımızın konuştuğunu dinleyemiyoruz? Niçin yanımda değilsin?