seyda

seyda
@biseydadicem
Quid rides? De te fabula narratur
Gerçeği söylemek gerekirse, insanlar yalnızlık denen şeyin aslında ne olduğunu, nereye varabileceğini pek bilmiyorlar. Her yığına, içinde dostluk var gözüyle bakılmamalı; insanların yüzleri bir resim galerisinden öteye bir anlam taşımayabilir, konuşmalar da bir zilin çınlaması gibi olabilir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Dipti, çok ciddiydi. Kuğuydu, boynu uzundu. Siyahtı, hala bir yanı beyazdı. Rakstı, etrafı danstı. Sisti, etekleri gizdi. Azdı, bulunmazdı."
"Sen bir hiçsin, bense bir zamanlar biri olmuş olabilirim"
Onu kırmış olmalı yaşamında birisi. Dinledikçe susması, düşündükçe susması... Tek başına iki kişi olmuş kendisiyle gölgesi, Heykelini yontuyor yalnızlığın ustası.