nesrintzsche

Hiçbir insan kendi başına hata yapmaz, her insan aynı zamanda başkasının hatasının nedeni ve kaynağı olur.
Sayfa 4
Reklam
Herkes mutlu yaşamak ister, ancak yaşamı mutlu kılan şeyin ne olduğunu görmek konusunda zihinleri kördür.
Sayfa 3
Kendi aklını kullanmalı..
İnsan, yaşamıyla ilgili olarak çoğunluğun tercihlerini örnek alma zorunluluğunu hissetmemeli.
İnsan

nesrintzsche

, bir kitap okudu
6/10
·120 syf.·
4 saatte okudu
·
Okunma: 30 Ağustos 2022 16:57
·
2022 7. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 17,9bin okunma
"Yalnızca Tanrı'nın önünde eğilebiliriz, bir insanın önünde değil. Ben yapmam."
Sayfa 71·Kitabı okudu