Tüm evlilikler sonunda aynı şekilde mi biter diye merak ediyorum bazen. Belki de hayat aşkı öldürüyordur.
“Şöyle bir fotoğrafımız olsun istemiştim Oldu işte... Biraz bir başına gibi... Biraz yanında gibi... Biraz da her şeyi boş vermiş gibi... Benimle her şeyi boş verir misin?” Seninle her şeyi boş veririm de, sensiz hiçbir şeyi boş veremem hatta ben sensiz ne yapacağımı da bilemem. Bu hayat aşksız biter mi hiç?
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ayrılık bitince şiir de biter mi?
Halk şairleri sürekli ayrılıktan şikâyetçidirler. Fakat ayrılık duygusunu ifade ederken öyle bir dil kullanırlar ki, okuyanlar, onca yakınmalarına rağmen, sevgililerine kavuşmak istemedikleri gibi bir izlenim edinirler. Ayrılık bitince şiir de, aşk da bitecektir sanki. Şair için güzel olan, sevgiliyi özlemek, hasret ve gurbet duygusunu tadıp dile getirmektir. Bunun için her şeyi, her yeri ayrılık penceresinden görür. Renk renk çiçeklerle bezenmiş tabiat bile perişandır. Güller, göller, dallar, teller, diller... Her şey perişan.
Alıntı
Biter mi hiç insanın kendine soracakları Hâlâ o kız mısın herkese meydan okumuş
Sayfa 46
Alıntı
" Her an her şey biter mi,başlar mı?"
Sayfa 343·Kitabı okuyor