Kendinden emin olmaya alışkın değilsen; özgüven, kibir gibi gelir.
Eğer pasif olmaya alışkınsan; hakkını savunmak, saldırı gibi gelir.
Ve eğer ihtiyaçlarının karşılanmasına alışkın değilsen; kendini önceliklendirmek, bencillik gibi gelir...
Alışa geldiğin konfor alanın her zaman iyi bir kıyaslama ölçütü olmayabilir!.
Anonim