Buradan tüm Sivrisinekler Birliği'ne çağrı yapmak istiyorum! Lütfen ortamdaki 0 Rh+ ve Rh- ' lerin etrafında dolaşmayı bırakın! AB Rh+,- var A & B Rh +,- bir sürü kan grubu var ama neden sürekli benim etrafıma toplanıyorsunuz!! Sıfır olmak çok üzücü zaten bir de siz üzüyorsunuz beni...Ortamda 5 kişiyiz neden bana sarıyorsunuz! Gidin birazda başkalarına iğnenizi batırın, konser verin!
Peygamber Efendimiz (s.a.v) şöyle buyurmuştur: " Dünyayı onu sevenlere bırakın. Dünyalıktan, ihtiyaç fazlasını alanlar, farkında olmadan kendi felaketlerini hazırlamışlardır. "