İsa sürekli tekrarlayarak, ' Sev, sev, sev! Insanları sev! Her çeşit insanı sev! Yaşayan her varlığı sev! Tüm dünyayı sev! Ağacı da taşı da tarladaki kum tanesini de gökteki yıldızı da sev. Her şeyi sev! Her şeye hayat vereni sev, ' demiştir.
Milletimizin yüz binleri de pratikte böyle ateistler işte. Prensipte Tanrı'yı veya dini reddettikleri yok. Sadece Tanrı hakkında konuşmuyor, düşünmüyorlar. Tanrı ve din onların hayatında herhangi bir rol oynamıyor.